Preskočiť na obsah
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Blog
Case study
Reklamné články pre Metropolis: O prémiovej bratislavskej novostavbe si prečítalo vyše 90 000 ľudí
Nezaradené
Titulná fotografia článku? Rovnaké zásady platia pre redakčný aj komerčný obsah
Tipy
Obrázky v článku či dĺžka titulkov: Čo všetko sa zmenilo v zalamovaní online článkov?
Case study
Natívna kampaň pre známeho výrobcu pneumatík presiahla 100-tisíc videní (case study)
Vyhľadať
Vyhľadať
Tipy
Spokojný čitateľ aj klient: Ako vzniká kvalitný PR článok?
Case study
Case study Fortuna: Obsahový marketing je tímová práca
Case study
Tvorba obsahu aj distribúcia do médií: Ako funguje naša spolupráca so Shoptetom?
Case study
PR článok verzus natívny obsah: Aké základné rozdiely medzi nimi sú?
Case study
Natívna kampaň pre IKEA zaujala desaťtisíce čitateľov, cena za používateľa klesla pod 10 centov
Case study
Real-time publikácia natívneho článku v magazínoch Zoznamu: Ako prebieha?
Tipy
Ako vybrať vhodnú titulnú fotografiu pre natívny článok?
Case study
TikTok na mladých mieri natívne, Hashtag.sk je na ňom silný hráč
Case study
Natívna kampaň Dr. Oetker: Ako naplno využiť cross promo jedného vydavateľa
Stránka
1
Stránka
2
Stránka
3
Stránka
4
Stránka
5
Stránka
6
Stránka
7
Nezaradené
Titulok je viac ako len pár slov: Ten správny môže priniesť PR článku tisíce čítaní navyše
Čítať viac
Naše odporúčanie
Case study
Ako získať pozornosť študentov: Školský podcast Schooltag má státisíce vypočutí
Case study
Dávať do článku ilustračné fotografie alebo nie – čo prezradili naše merania?
Case study
Zaujímavosti, dobré rady či novinky: Aj tak vyzerajú natívne články pre SSE
Case study
Kampaň na pudingy Dr. Oetker: Rozhovor, kvíz aj videorecepty – pre každého čitateľa niečo
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Facebook
Linkedin