Preskočiť na obsah
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Blog
Case study
Reklamné články pre Metropolis: O prémiovej bratislavskej novostavbe si prečítalo vyše 90 000 ľudí
Nezaradené
Titulná fotografia článku? Rovnaké zásady platia pre redakčný aj komerčný obsah
Tipy
Obrázky v článku či dĺžka titulkov: Čo všetko sa zmenilo v zalamovaní online článkov?
Case study
Natívna kampaň pre známeho výrobcu pneumatík presiahla 100-tisíc videní (case study)
Vyhľadať
Vyhľadať
Case study
Ako získať pozornosť študentov: Školský podcast Schooltag má státisíce vypočutí
Case study
Natívna kampaň o prírodnej kozmetike cielila na viaceré generácie, mala vyše 80-tisíc videní (case study)
Case study
Natívna kampaň sa oplatí aj menším firmám, Slovákom priniesla tisícové zisky (case study)
Case study
Ako znie kávová reklama v CykloPodcaste počas Tour de France (case study)
Case study
Dávať do článku ilustračné fotografie alebo nie – čo prezradili naše merania?
Case study
Case study: Súťaž na sociálnych sieťach ako súčasť natívnych kampaní
Case study
Zaujímavosti, dobré rady či novinky: Aj tak vyzerajú natívne články pre SSE
Case study
365.invest chcela osloviť mladých, natívna kampaň jej priniesla 100-tisíc prečítaní (case study)
Case study
Natívna kampaň pre Peugeot priniesla skvelú čítanosť aj nečakane vysokú mieru konverzií (case study)
Stránka
1
Stránka
2
Stránka
3
Stránka
4
Stránka
5
Stránka
6
Stránka
7
Nezaradené
Titulok je viac ako len pár slov: Ten správny môže priniesť PR článku tisíce čítaní navyše
Čítať viac
Naše odporúčanie
Case study
Ako získať pozornosť študentov: Školský podcast Schooltag má státisíce vypočutí
Case study
Dávať do článku ilustračné fotografie alebo nie – čo prezradili naše merania?
Case study
Zaujímavosti, dobré rady či novinky: Aj tak vyzerajú natívne články pre SSE
Case study
Kampaň na pudingy Dr. Oetker: Rozhovor, kvíz aj videorecepty – pre každého čitateľa niečo
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Facebook
Linkedin