Preskočiť na obsah
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Blog
Case study
Reklamné články pre Metropolis: O prémiovej bratislavskej novostavbe si prečítalo vyše 90 000 ľudí
Nezaradené
Titulná fotografia článku? Rovnaké zásady platia pre redakčný aj komerčný obsah
Tipy
Obrázky v článku či dĺžka titulkov: Čo všetko sa zmenilo v zalamovaní online článkov?
Case study
Natívna kampaň pre známeho výrobcu pneumatík presiahla 100-tisíc videní (case study)
Vyhľadať
Vyhľadať
Case study
Prečítania za pár centov a tisícky preklikov
Case study
Ako dostať svoj produkt k mladým? Vyskúšajte sociálnu sieť TikTok
Case study
Kvízy: Flexibilný a kreatívny spôsob prezentácie značiek a produktov
Case study
Chcete, aby z natívu prichádzali zákazníci? Kľúčové sú prekliky
Case study
Maturita s Hashtagom: Podcast, ktorý si maturanti zamilovali
Case study
Natívna kampaň pre 365.bank: Obsah, ktorý si prečítalo 120-tisíc ľudí
Case study
Natívny obsah môže mať neuveriteľný dosah aj v oblasti financií
Tipy
Ako vhodne spomenúť klienta v natívnom článku?
Tipy
Brief je pre klienta občas otrava, pre tvorcov základný kameň úspechu
Stránka
1
Stránka
2
Stránka
3
Stránka
4
Stránka
5
Stránka
6
Stránka
7
Nezaradené
Titulok je viac ako len pár slov: Ten správny môže priniesť PR článku tisíce čítaní navyše
Čítať viac
Naše odporúčanie
Case study
Ako získať pozornosť študentov: Školský podcast Schooltag má státisíce vypočutí
Case study
Dávať do článku ilustračné fotografie alebo nie – čo prezradili naše merania?
Case study
Zaujímavosti, dobré rady či novinky: Aj tak vyzerajú natívne články pre SSE
Case study
Kampaň na pudingy Dr. Oetker: Rozhovor, kvíz aj videorecepty – pre každého čitateľa niečo
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Facebook
Linkedin