Preskočiť na obsah
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Blog
Tipy
Obrázky v článku či dĺžka titulkov: Čo všetko sa zmenilo v zalamovaní online článkov?
Case study
Natívna kampaň pre známeho výrobcu pneumatík presiahla 100-tisíc videní (case study)
Case study
Rok 2023 v znamení čísel: Ktoré natívne články boli TOP a aké témy lákali čitateľov?
Nezaradené
Titulok je viac ako len pár slov: Ten správny môže priniesť PR článku tisíce čítaní navyše
Vyhľadať
Vyhľadať
Case study
Kvízy: Flexibilný a kreatívny spôsob prezentácie značiek a produktov
Case study
Chcete, aby z natívu prichádzali zákazníci? Kľúčové sú prekliky
Case study
Maturita s Hashtagom: Podcast, ktorý si maturanti zamilovali
Case study
Natívna kampaň pre 365.bank: Obsah, ktorý si prečítalo 120-tisíc ľudí
Case study
Natívny obsah môže mať neuveriteľný dosah aj v oblasti financií
Tipy
Ako vhodne spomenúť klienta v natívnom článku?
Tipy
Brief je pre klienta občas otrava, pre tvorcov základný kameň úspechu
Tipy
Ako sa tvorí natívny obsah, ktorý pomáha biznisu
Case study
Klient využil na prezentáciu novej značky aj natívny obsah s videom
Stránka
1
Stránka
2
Stránka
3
Stránka
4
Stránka
5
Stránka
6
Stránka
7
Nezaradené
Titulok je viac ako len pár slov: Ten správny môže priniesť PR článku tisíce čítaní navyše
Čítať viac
Naše odporúčanie
Case study
Ako získať pozornosť študentov: Školský podcast Schooltag má státisíce vypočutí
Case study
Dávať do článku ilustračné fotografie alebo nie – čo prezradili naše merania?
Case study
Zaujímavosti, dobré rady či novinky: Aj tak vyzerajú natívne články pre SSE
Case study
Kampaň na pudingy Dr. Oetker: Rozhovor, kvíz aj videorecepty – pre každého čitateľa niečo
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Kto sme
Referencie
Kontakt
Blog
Facebook
Linkedin