Rok 2023 je za nami a v krátkosti vám predstavíme sumár najzaujímavejších natívnych článkov, ktoré sme vytvorili. Pozrite si, v čom boli výnimočné.

Najčítanejšie natívy roka

Dlho to vyzeralo na iných favoritov, ale najčítanejším natívnym článkom v roku 2023 sa stal obsah z decembra pre klienta Fatra publikovaný v magazíne Plnielanu.sk. Zaujal takmer 70-tisíc čitateľov a patrí mu suverénne prvenstvo.

V magazíne Hashtag.sk pre zmenu ovládol čítanosť prvý uverejnený natív v roku 2023. Obsah bol vytvorený pre klienta Kia a natívny článok presiahol 44-tisíc zobrazení.

Auto-moto segment výrazne lákal čitateľov

Magazín Hashtag.sk sa v rámci svojho obsahu pravidelne venuje aj auto-moto segmentu. Práve ten sa v roku 2023 tešil medzi čitateľmi veľkej obľube. Dôkazom je aj kampaň pre klienta Continental, ktorá pozostávala zo štyroch článkov (jeden bol publikovaný aj v magazíne Plnielanu.sk).

Najčítanejší natívny článok z tejto kampane atakoval hranicu 40-tisíc zobrazení, čo je naozaj výborné číslo. O popularite auto-moto tém svedčí napríklad aj natívny článok pre klienta Peugeot, ktorý mal viac než 33-tisíc zobrazení.

Aj zdravotné témy vzbudzujú vysoký záujem

Medzi obľúbené témy v magazíne Plnielanu.sk patria tie, ktoré sa venujú zdravotnej oblasti. Klient Carnomed sa rozhodol pre prípravu a publikáciu dvoch natívnych článkov. Spolu mali vyše 68-tisíc zobrazení a venovali sme sa im aj v samostatnej case study. Zaujímavosťou je, že klientovi priniesli vyše 7-tisíc preklikov na web.

Suverénne najvyšší počet preklikov

Naša spolupráca s klientom Panakeia pokračovala aj v minulom roku a opäť sme dosiahli úspešnú kampaň. Natívny článok v magazíne Plnielanu.sk mal takmer 22-tisíc zobrazení, pričom počet preklikov z článku bol vyše 5-tisíc. Hodnota CTR tak dosiahla až 23 %. Pre úplnosť informácií dodávame, že niektorí klienti si do článkov nasadzujú vlastné meračky. Na požiadanie to však bežne robíme aj my.

Ak chcete kvalitný a úspešný obsah, ozvite sa nám

Máte produkt, službu alebo čokoľvek iné, čo by ste radi prezentovali v médiách? Pokiaľ chcete vyskúšať natívnu reklamu aj vy, kedykoľvek sa ozvite na mailovú adresu rudolf.loipersberger@meleven.sk. S kolegami vám navrhneme kampaň na mieru a zároveň vám ponúkame naše know-how k úspechu.