Natívny obsah nielen o praní a upratovaní: Aké témy sa ešte hodia na Plnielanu.sk?

folder_openNezaradené

Lifestylový magazín PlniElanu.sk predstavuje pestré čítanie pre ženy aj mužov v strednom veku 40+, ktorí sa chcú stále dozvedať niečo nové, pracovať na sebe a život berú s radosťou. Čitatelia v ňom môžu nájsť množstvo rád a článkov z oblasti zdravia, vzťahov, životného štýlu, varenia či domácnosti. Od roku 2011 sa postupne etabloval ako jeden z najnavštevovanejších špecializovaných webov z portfólia Zoznam.sk. Aj to bol dôvod, prečo si ho klient Unilever vybral na prezentáciu svojich produktov.

Čo chcel klient promovať?

Produktový rad Savo Non-chlorine predstavuje pre zákazníkov možnosť, ako mať hygienicky čistú domácnosť – od rôznych povrchov až po bielizeň. Na jeho prezentáciu si klient vybral formu natívneho obsahu v podobe dvoch článkov. Hlavnými cieľmi bolo zvýšiť povedomie o konkrétnych pracích a čistiacich prostriedkoch a na základe toho osloviť nových zákazníkov. Okrem toho bolo pre kampaň dôležité, aby zasiahla čo najširššie publikum a mala čo najviac videní.

Zaujímavé témy s výbornou čítanosťou

Klient mal na výber z piatich tém. Prvý článok sa zameral na účinné pracie prípravky Savo bez chlóru, ktoré odstraňujú nielen viditeľné škvrny, ale zanechávajú bielizeň aj hygienicky čistú a so sviežou vôňou. Klient si po konzultácii zvolil tému Svieža a bez škvŕn: 10 rád, ako mať perfektne čistú bielizeň. Článok bol publikovaný aj na doménach Topky.sk a Zoznam.sk, pričom dosiahol čítanosť 23 444 videní. Priemerný strávený čas pri článku bol 3:15.

V druhom článku klient prezentoval viaceré čistiace prostriedky Savo – prípravok na podlahu, antibakteriálny sprej a univerzálne čistiace obrúsky. Článok s titulkom Krok za krokom k čistej domácnosti bez baktérií: Myslite aj na detaily prekročil hranicu 19-tisíc videní a priemerný strávený čas pri ňom bol 3:16. Oba publikované články dosiahli výbornú čítanosť, ktorá výrazne prevyšovala garanciu 10-tisíc videní.

Aký obsah môžete prezentovať na PlniElanu.sk?

Na PlniElanu.sk môžu klienti formou natívnych článkov prezentovať svoju značku, produkty či spoločnosť. K dispozícii majú sedem základných sekcií, do ktorých môžu umiestniť svoj obsah podľa tematického zamerania:

  • Zdravie – užitočné rady pre správnu starostlivosť o telo i dušu. Domáce recepty, ale aj rady odborníkov, ako prekonať rôzne zdravotné problémy, správne sa stravovať a športovať.
  • Chudnutie– prečítajte si naše tipy, ako si pripraviť jedlo chutne a zdravo, kedy a ako často jesť, ako podporiť činnosť metabolizmu a schudnúť bez jojo efektu.
  • Domácnosť– zaujímavé rady, ako efektívne využiť bežné veci nachádzajúce sa vo vašej domácnosti. Zistite, ktoré potraviny vám pomôžu vyčistiť a rozvoňať váš domov. Nájdete tu aj rôzne témy o upratovaní.
  • Varenie – recepty pre skúsených aj začiatočníkov, maškrtníkov aj ľudí držiacich diétu. Inšpirácie a tipy, ako variť úsporne, zdravo a pestro. Najlepšie rady do kuchyne!
  • Vzťahy – prečítajte si tipy, ako budovať a zlepšovať vzťahy s deťmi a rodinou, ako spoznať zaujímavých ľudí, nájsť si nových priateľov či životného partnera.
  • Pravdivé príbehy – skutočné príbehy plné inšpirácií, šťastia, lásky, ale aj nevery, sklamania a tragédie ľudí, ktorí sa v živote nevzdali a postavili sa svojmu osudu.
  • Kvízy (vedomostný a personalizovaný) – za vyše 6 mesiacov od štartu kvízov sme zaznamenali viac ako 2 milióny zobrazení podstránok s kvízmi, ktorých dohromady vzniklo viac ako 30. Zároveň ide o atraktívny spôsob na prezentáciu značky. Podrobnejšie si o nich môžete prečítať v našej case study.

Ďalšie výhody natívnych článkov

Na prezentáciu na PlniElanu.sk môžu klienti využiť klasické články, rozhovory, kvízy, prieskumy, videá a iné formáty. Vzhľadom na rôznorodosť tém vymyslíme také, s ktorými bude klient spokojný a zároveň budú výborne performovať. Okrem toho garantujeme 10-tisíc prečítaní natívnych článkov a zamerať sa vieme aj na počet preklikov z odkazov v článkoch. Bez poplatku navyše umiestňujeme náhľady článkov na titulné stránky webov Zoznam.sk a Topky.sk a promujeme ich cez sociálne siete.

Tags: , , ,

Ďalšie články

Menu