Jednou z výhod Hashtag.sk je aj široké spektrum tém, ktorému sa magazín venuje. A to zadávateľom rozhodne uľahčuje život. Dostanú totiž profesionálne spracovaný natívny článok aj na tému, ktorá nie je úplne typická a jednoduchá. To platí aj o natíve z mája 2020 pripravenom v spolupráci so spoločnosťou Fumbi, ktorá sa zaoberá investovaním do kryptomien.

Vysvetliť kryptomeny

Z briefu od klienta bolo zrejmé, že chce svoju značku predstaviť ako najlepšie riešenie pre Slovákov, ktorí chcú vyskúšať investíciu do kryptomien. Zároveň odprezentovať Fumbi ako vhodného partnera pre ľudí, ktorí by chceli vyskúšať jednoduchý a pohodlný spôsob investovania.

Cieľom článku však nebolo len vysvetlenie problematiky, ale aj prilákanie nových registrujúcich. „Natívne články sú jedným zo základných pilierov našej komunikácie. Pre našu službu nevieme vždy použiť klasické komunikačné nástroje na sociálnych sieťach,“  vysvetľuje Boris Haško, Head of Communications vo Fumbi.

 

Prinesie konverzie aj v budúcnosti

Z navrhnutých tém si klient vybral Uvažuješ o kúpe kryptomien? Zisti, koľko peňazí potrebuješ a čo odporúčajú expertiČlánok sme poňali ako vstupnú bránu pre ľudí do sveta kryptomien. Informácie sme zároveň doplnili o citácie od CEO spoločnosti Fumbi Juraj Forgácsa, ktorý odpovedal na naše otázky počas prípravy článku.

Článok si viedol po uverejnení veľmi dobre a celkovo dosiahol viac ako 16-tisíc prečítaní s priemerným stráveným časom 3:47. Klient u seba zaregistroval viac ako 1 500 návštev. Tie vyústili do 77 konverzií, čo sa priblížilo optimistickým očakávaniam klienta. Nakoľko je článok veľmi dobre napísaný je jasné, že z dlhodobého hľadiska prinesie ďalšie konverzie,“ dodáva Boris Haško.

Vo Fumbi boli tak s výsledkami i samotným článkom spokojní. „Hashtag má svoje publikum, ktoré je schopné konverzie,“ hovorí Boris. „Bol som veľmi spokojný s prístupom. Ako zákazníkovi mi bolo vyhovené a aj náročnejšiu tému dokázali veľmi kvalitne spracovať. Umiestnenie a propagácia je jedna z tých lepších na trhu. Určite sa oplatí publikovať obsah na Hashtagu.“

Naša ponuka

Sme tím, ktorý má s natívnym obsahom dlhoročné skúsenosti. Netvoríme iba pocitovo. Dobrý nápad a originálna kreatíva sú vždy postavené na kvalitných základoch, jasne určených merateľných cieľoch a dôslednej príprave. Tak, aby výsledky hovorili samé za seba.