Čo dokáže potešiť klienta ešte viac než prekliky na web jeho služby či produktu? Ich predaj. Významnú úlohu a pomoc v tom môže zohrať aj kvalitný natívny obsah.
Natívna reklama vie priniesť konverzie
Juraj Kadlec založil na Slovensku službu, aká tu doteraz ešte nebola – vínne predplatné. Vďaka limitovanému členstvu vo Wine Door Clube zákazníkom doručujú vínny box, ktorý obsahuje tri kvalitné vína. Nikdy im však nepríde rovnaký typ. „S natívnou reklamou mám dlhodobo dobré skúsenosti. Pokiaľ je spravená dobre, tak viem, že dokáže nielen budovať povedomie o značke, ale aj prinášať konverzie,“ prezradil Juraj dôvody, pre ktoré sa rozhodol využiť natívny článok na Hashtag.sk.
Z viacerých tém, ktoré dostal na výber, ho najviac oslovila produktovo ladená téma „Jedinečná služba, aká nemá na Slovensku konkurenciu: Počul si už o vínnom predplatnom?“ V článku sme detailne predstavili službu a opísali jej fungovanie. Okrem toho sme priblížili aj dôvody vzniku vínneho predplatného, využili sme aj odborný pohľad someliéra Wine Door Clubu a vďaka tomu dostávali klienta do pozície autority v danej oblasti.
Očakávanie klienta sme zdvojnásobili
Natívny článok bol publikovaný v magazíne Hashtag.sk, pričom mal cross promo cez materské weby Topky.sk a Zoznam.sk aj s využitím sociálnych sietí. Napriek garancii 10-tisíc videní mal aj klient o kúsok vyššie ambície. „Moje očakávanie bolo 12-tisíc prečítaní článku a približne 1 000 preklikov na web,“ povedal Juraj Kadlec. My sme jeho cieľ zdvojnásobili, pretože článok mal takmer 24-tisíc prečítaní a nakoniec viac než 2-tisíc návštev webu Winedoorclub.com z odklikov v článku.
„Distribúcia článku bola cez viacero placementov vyriešená veľmi dobre. Následné zapojenie Facebooku a Instagramu Hashtagu a Topiek veľmi dopomohlo vizibilite značky,“ potvrdil.
Nielen vysoká čítanosť, ale aj predaj
Natívny článok bol úspešný nielen z hľadiska čítanosti a počtu preklikov. „V našom prípade sa podarilo naplniť ciele. Pocitovo sa to dá odmerať tým, že som zaznamenal veľké množstvo pozitívnych ohlasov na Wine Door Club, ale došlo aj k významnému rastu predaja,“ priznal Juraj Kadlec.
Okrem vysokej návštevnosti sme klientovi pomohli aj k získaniu nových objednávok. Ako priznal Juraj Kadlec na svojom profile na Linkedine, Wine Door Club mal po publikovaní natívneho článku za jeden deň tržbu na úrovni celého minulého mesiaca. „Zhrnuté a podčiarknuté, moje očakávania boli naplnené a prekonané,“ potvrdil.
Celkové čísla
- Počet prečítaní – 23 687
- Priemerný strávený čas – 3:12
- Počet zdieľaní – 54
- Reach na FB a IG – 13 000+
Produktovo ladený článok bol správnym riešením
Juraj Kadlec považuje spoluprácu s tvorcami natívneho obsahu za úspešnú. „Páčil sa mi spôsob, akým bol článok pripravený. Schválne som si vybral produktovo orientovaný článok, lebo presne to sa na našu službu hodí. Mal dobrý flow, výborne vysvetlenú službu a výrazné call to action. Keď sme do toho doplnili naše nové fotky, celé to nabralo krásnu podobu, tak ako som si to predstavoval,“ dodal na záver.