Projekt Metropolis v bratislavskom downtowne je jednou z najprémiovejších a najkvalitnejších novostavieb v Bratislave. Jej prémiovosť a benefity sa rozhodol developer Mint Investments spolu s realitnou kanceláriou Herrys komunikovať aj formou natívnej kampane v top slovenských médiách.
Metropolis sedemkrát inak
Kampaň, ktorú sme pripravovali, pozostávala zo siedmich výstupov publikovaných v novembri a decembri 2023 v prémiových médiách. Na projekt Metropolis sme sa pozreli z rôznych uhlov, ktoré mohli byť pre čitateľov zaujímavé.
Navštívili sme samotnú stavbu, stretli sa so zástupcami developera, ako aj realitnej kancelárie Herrys. Vďaka cenným informáciám a insightom, o ktoré sa s nami podelili, sme mohli pripraviť rôzne výstupy, z ktorých každý ponúkal čitateľovi aj niečo nové.
V natívne spracovaných článkoch sme sa zamerali napríklad na cenu nehnuteľností, vybavenie, najčastejšie otázky záujemcov či na ľudí, ktorí v tejto stavbe už byty kúpili. Vo viacerých sme využívali citácie insidera – zväčša ním bol spoluzakladateľ Mint Investments Sebastien Dejanovski.
Foto: Metropolis.sk
Špecifický obsah na každé médium
V každom výstupe sme okrem iného akcentovali kvalitu použitých materiálov, výhody tohto bývania pre zdravie, ale aj z hľadiska nákladov na energie. Cieľom bolo dosiahnuť čo najvyššiu čítanosť, predstaviť Metropolis širokému okruhu ľudí a priviesť potenciálnych zákazníkov na produktovú webovú stránku. Každý článok preto uzatváral výrazný CTA prvok.
Z médií sme zvolili overené formáty a kombinovali sme bulvárne, mienkotvorné a business médiá – Cas.sk, Sme.sk, Aktuality.sk a Trend.sk, v periodicite približne jeden výstup týždenne. Tému článkov, ako aj ich tonalitu sme pritom prispôsobovali jednotlivým médiám, aby sme dokázali osloviť čo najviac čitateľov.
Kampaň priniesla desaťtisíce prečítaní
Sedem publikovaných článkov počas dvoch mesiacov spolu videlo vyše 90 000 čitateľov. Najviac zaujal výstup Najdrahšia novostavba v Bratislave: Ako bude vyzerať a koľko v nej zaplatíte za byt? na Cas.sk, ktorý si prečítalo približne 35 000 ľudí. Priemerná cena za jedno prečítanie článku bola 5 centov.