Na webe Hashtag.sk sme v minulom roku spolupracovali s viacerými klientmi, pričom sme sa postarali aj o unikátny zápis do histórie natívnej reklamy na Slovensku. To však nie je všetko.

2020 v číslach

  • Najčítanejší natívny článok dosiahol takmer 300-tisíc prečítaní.
  • Klientom sme garantovali 10-tisíc prečítaní, no priemerná čítanosť článkov bez započítania najčítanejšieho článku bola viac ako 29-tisíc.
  • Priemerný čas strávený čítaním článku bol 3 minúty a 1 sekunda.
  • Priemerný click-through-rate na odkazy v článkoch bol 6,3 %, pri najúspešnejšom článku to však bolo až 20,4 %.
  • Spolupracovali sme s klientmi z naozaj rôznorodých oblastí: nakupovanie, bankový sektor, stávkovanie, cestovanie, móda, kryptomeny atď.

Rekordne čítaný natívny článok

Pre klienta Lidl sme pripravovali rôzne témy, napríklad zrušenie distribúcie letákov do domácností, dovolenkovú akciu a ekologickú kampaň zameranú na obmedzenie mikroténových obalov. Hneď prvý článok dosiahol čítanosť takmer 300-tisíc! Ide nielen o najčítanejší natívny článok roka, ale pravdepodobne v celej histórii Slovenska. Viac o ňom a jeho ďalších štatistikách si môžete prečítať v našej case study.

Kvízy ako súčasť natívnej reklamy

Kvízy na Hashtag.sk opäť patrili k dlhodobo najčítanejšiemu obsahu. V rámci natívnej reklamy sme sa im venovali aj v case study. Séria troch kvízov bola pripravená v spolupráci s ČSOB. Hoci išlo o rôzne témy (Novinky rokuSi trendsetter alebo ideš na istotu a FUN kvíz pravda alebo fikcia?), všetky sa dali vhodne spracovať práve vo forme kvízu.

Okrem toho sme v spolupráci so SLSP publikovali aj kvíz o firmách, o ktorých mnoho ľudí netuší, že sú slovenské. Test finančnej gramotnosti formou kvízu sme zas pripravili v spolupráci s Tatra bankou.

Iné úspešné články

Na Hashtag.sk sme spracovali natívne články na širokú škálu tém. V spolupráci s národnou lotériovou spoločnosťou Tipos sme opísali bizarné príbehy výhercov jackpotu a informovali sme aj o nových slovenských milionároch. Priblížili sme príbeh slovenskej módnej značky Buffet, ktorá prerazila aj za hranicami, príbeh šikovnej Slovenky, ktorá vyrába vrecká budúcnosti, či možnosť podnikania prostredníctvom handmade e-shopu ROBENE.sk.

Spolupracovali sme aj s tradičným výrobcom pudingov Dr. Oetker a pre čitateľov sme pripravili inšpiráciu na viacero receptov. Ešte pred koronakrízou sme uverejnili aj tip na dovolenku na ostrove Bali v česko-slovenskom rezorte.

Ďalšie zaujímavé projekty

Sekcie na rôzne témy – financie, fitnes či kryptomeny

Okrem natívneho obsahu sme sa venovali aj tomu sponzorovanému a PR článkom. Rovnako ako v roku 2019, aj v tom minulom pokračovala spolupráca s 365.bank v rámci sekcie Fintag. Mladým ľuďom sa snaží zrozumiteľnou formou priblížiť často zložitý svet financií. Okrem toho na Hashtag.sk vznikla aj sekcia zameraná na fitnes a posilňovanie. Pripravovaná bola v spolupráci s Uber Nutrition. Zaujímavým témam sa zas venovala samostatná sekcia o kryptomenách, ktorú sme pripravovali so spoločnosťou Fumbi.

Maturitný podcast sa teší obrovskému záujmu

Hashtag.sk spolupracoval aj so známou sieťou kníhkupectiev Martinus. Celkovo sme pripravili 30 spotov do podcastu, 30 sprievodných článkov a 30 videí na Youtube. Podcast Maturita s Hashtagom sa stal doslova evergreenovým obsahom. Štatistiky hovoria jasnou rečou – dosiahli sme 27-tisíc videní na Youtube, 16-tisíc streamov na Spotify či 24-tisíc plays cez Soundtier.com, a to aj napriek tomu, že maturity boli v roku 2020 nakoniec zrušené.

Výhody natívnej spolupráce s Hashtag.sk

  • Rôznorodé formáty – články, kvízy, videá, podcasty, sociálne siete.
  • Pre články garantovaná čítanosť 10-tisíc, pre videá podľa segmentu a typu videa.
  • Náhľady článkov aj na weboch Topky.sk a Zoznam.sk.
  • Prezentácia obsahu na sociálnych sieťach Facebook, Instagram alebo TikTok.
  • Možnosť pravidelnej spolupráce na našom obsahu, kampane na mieru alebo vytvorenie vlastnej sekcie.