#Hovorí sa, že lepšie je raz zažiť, ako stokrát vidieť. Aj to bolo pre nás rozhodujúcou myšlienkou. Pred vypuknutím leta a hlavnou dovolenkovou sezónou potrebovala cestovná kancelária TUI ReiseCenter odpromovať svoje destinácie Cypre. Hashtag s tým mal pomôcť. Podarilo sa?

Destinácia

Južný Cyprus patrí medzi známe dovolenkové destinácie, napriek tomu nie je u Slovákov jednotkou a ani v dvojkou vo výbere svojho cieľového miesta. Aj preto sme prestúpili k predstaveniu tejto krajiny ako dostupnej, pomerne blízkej a bez prikrášlenia sme ukázali, prečo sa sem oplatí vycestovať a s čím sa tu dovolenkár stretne.

Sila sociálnych sietí

Cestovná kancelária nám nechala voľnú ruku v tom, ako spropagujeme danú destináciu. Zamerali sme sa preto hlavne na sociálne siete. Na Instagrame @hashtag.sk sme uverejnili počas niekoľkých po sebe nasledujúcich dní až 86 stories. V nich sme ukazovali nielen hotely, ktoré sme navštívili a zhodnotili ich, ale aj tipy na výlety.

K tomu redaktorka pridala vlastný názor či zážitky z rôznych miest, čím sa stories výrazne odlíšili od obyčajnej reklamy a pôsobili prirodzene a nenútene.

Na záver sme chceli vyhodnotiť ako desiatky stories sledovateľov zaujali. Urobili sme preto krátky prieskum. Našich followerov sme sa spýtali, či ich dané cestovateľské stories bavili. Až 81 % odpovedí bolo Áno. Následne sme tiež zisťovali, či by si na základe našich stories vybrali svoju dovolenku, na čo 72 % hlasujúcich odpovedalo taktiež Áno.

Okrem toho sme uverejňovali aj vhodné fotografie v samotnom Instagramovom feede.

Články majú svoju silu

Na našom webe sme uverejnili tri články, pričom sme sa zamerali na žiadané informácie pri výbere dovolenky – krásne plážegastronómia a porovnanie Južného Cypru so Severným. Porovnanie dosiahlo 8 500 zobrazení, článok o najkrajších plážach 8 900 zobrazení, gastrónomia Cypru 7 000 zobrazení. Spolu sme tak klientovi dodali cez 25 000 prečítaní.

Spokojný klient

My sme získali nielen zaujímavý content pre našich čitateľov, ale naplnili sme zároveň očakávania zadávateľa a to prezentáciou destinácie a hotelov. S vašou prácou ako aj výstupmi sme boli spokojní, môžeme to vyhodnotiť iba pozitívne,“ uviedla Mariana Metwaly Veiglová, sales manažérka TUI ReiseCenter pre Slovenskú republiku.

Naša ponuka

Podobný content by pre klienta nevznikol, ak by sme ho tvorili od stola. Formou reportáže, postami na sociálne siete, ale aj inými tematickými článkami tak dokážeme priniesť z miesta, kde nás klient pošle, zaujímavý a čítaný materiál. Na mieru tak pripravíme vlastný natívny obsah.