RAIFFEISEN BANKA

Aj články bankového klienta môžu byť pre čitateľov zaujímavé

Raiffeisen banka na Slovensku vychádza zo 130-ročných skúseností materskej bankovej skupiny RBI Group. Ponúka dva hlavné produkty – Parádny účet a Parádnu pôžičku. Zároveň sa venuje aj CSR aktivitám ako Gesto pre mesto.

*Rôzne umiestnenie textov

Pre Raiffeisen banku sme pripravili sériu článkov rôzneho charakteru. Časť sa venovala projektu Gesto pre mesto, časť produktovejším témam – Parádnemu účtu alebo Parádnej pôžičke. Články boli uverejnené v rôznorodých médiách – od regionálnych periodík cez bulvárne celoslovenské magazíny až po mienkotvorné spravodajské weby. Našou úlohou bolo pripraviť nielen čitateľsky príťažlivé témy, ale zároveň ich prispôsobiť danému médiu – od titulku cez tonalitu po formu textov.

*Témy, ktoré zaujmú

Pri príprave tém pre Raiffeisen banku sme sa snažili nájsť aj „iný“ pohľad na vec, aby články čitateľa zabavili alebo mu poskytli nové zaujímavé informácie. Samozrejmosťou bola snaha prepojiť články s aktuálnou kampaňou.

Zaujímavá bola napríklad kampaň pôžička za euro, ktorú sme spracovali pre Topky.sk v článku Kedysi za pár korún, dnes za euro: Čo si môžeme kúpiť za „drobné“? a v texte Koľko minút pracujeme na jednu kávu či novú kuchyňu? na Sme.sk. V oboch článkoch sme okrem iného akcentovali myšlienku jedného eura, „drobných“ a pod., na ktorú sa odvolávala aj prebiehajúca kampaň.

Ďalšie projekty

Menu