Prvá stávková spoločnosť v strednej a východnej Európe
S vyše 20-ročnou históriou a skúsenosťami je Fortuna tradičnou a osvedčenou značkou na trhu kurzových stávok. Medzi lídrov v segmente stávkovania patrí okrem Slovenska aj v Česku, Poľsku, Chorvátsku a Rumunsku.
*Ciele klienta
Okrem klasických športových zápasov a podujatí je vo Fortune možnosť stávkovania aj na rôzne spoločenské udalosti, akými sú napríklad parlamentné alebo prezidentské voľby či televízna šou SuperStar.
Prostredníctvom článkov na vybrané témy chcel klient nielen promovať špeciálne bonusové akcie, ale so svojou ponukou osloviť aj čo najviac nových potenciálnych stávkarov. Zároveň bolo jeho cieľom ešte viac napomáhať brandingu spoločnosti.
*Príprava tém a redakčného kalendára
S klientom sme si na začiatku roka vždy spoločne vytypovali udalosti, ktoré môžu byť pre stávkarov zaujímavé, a navrhli ďalšie témy ako rozhovory, vzdelávací obsah a iné. Zostavený redakčný kalendár sme napĺňali tak, aby články mali čo najaktuálnejšie informácie (a kurzy), čo je pri stávkovaní obzvlášť dôležité.
*Výsledok
Po realizácii a schválení boli v spolupráci s mediálnou agentúrou MDS články publikované na weboch podľa typu a tém článkov. Obsah býva podporovaný aj cez natívnu platformu Strossle, aby oslovil ešte širšie publikum. Ukážky publikovaných článkov:
- Aktualita (napríklad Tour de France posadí Slovákov pred televízory: Sagan vám môže zarobiť stovky eur!)
- Lifestyle (napríklad Šéf bookmakerov vo Fortune: V jednej veci sa Slovákom nikto nevyrovná)
- Vzdelávanie (napríklad Znovu vám nevyšiel tiket? Toto sú najčastejšie chyby pri stávkovaní)